.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمامي راه هاي استان گلستان باز است

مديرکل راه وترابري گلستان گفت: تمامي راه هاي استان گلستان باز است و مشکلي در محورهاي اين منطقه وجود ندارد.

مهندس "محمدتقي جوان شورابي" روز شنبه افزود: طي ايام نوروز همکاران اين اداره کل در راهدارخانه هاي استان حضور دارند تا مشکلي براي ايمني جاده و ترافيک عمومي ايجاد نشود.

وي اضافه کرد: براساس برنامه ريزي صورت گرفته 440 نفر از همکاران اين اداره کل به همراه 190 دستگاه ماشين آلات براي استقبال از مسافرين نوروزي و ايمن نگه داشتن جاده ها به طور شبانه روزي در راه ها مشغول فعاليت هستند.

به گفته وي، هدايت و استفاده بهينه از راه هاي استان و هماهنگي لازم بين پليس راهور و اداره کل راه و ترابري صورت گرفته و بازديدهاي سرزده از محور گرگان به علي آباد و گرگان به نوکنده انجام مي شود.

مهندس جوان شورابي از مسافران خواست بمنظور حفظ ايمني خود و ساير وسايل نقليه عبوري از توقف درحاشيه راه ها به جز نقاط مجاز و پارکينگها خودداري کنند.

وي همچنين يادآور شد: با توجه به استقرار دستگاه کنترل سرعت در راه هاي استان و کنترل هاي نامحسوس مامورين پليس راه استان ، با متخلفين قوانين راهنمائي و رانندگي طبق قانون برخورد خواهد شد.

مدير کل راه و ترابري استان گلستان در پايان گفت: در بخش اطلاع رساني ستاد دائمي تسهيلات و نظارت بر سفرهاي استان گلستان ،150 بنر در جاده ها حامل پيام هاي ايمني و تبريک سال نو نصب شده است و
راهداران راه و ترابري گلستان درخدمت مسافران نوروزي هستند.

شايان ذکر است، مسافران و هموطنان مي توانند با شماره هاي 141 يا 5-22231 -0171 با راه وترابري استان گلستان در ارتباط باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.337 seconds.